Mycket att tänka på och mycket att sakna...

Nu går jag i ide ett tag....  Eller ialafall i ett par timmar....  Vi får se när jag uppdaterar imorgon...

Men jag skulle kunna tro att det blir runt 8-halv9.... Detta blir bra, för nu känner jag ingen press att jag måste in på datorn och uppdatera bloggen. Hanna ska till stan imorgon, och jag ska ju som sagt kanske ut och röra på mig lite.. Det kliar i benen på mig lite, det är kanske då som man ska ut?
Det kliar lite i "carwlarmarna" och benen också för den delen... Men simningen ska vi inte ta nu. Vi börjar längst bak i arkivet..

Det värsta är att jag inte har nån musik att springa till... FAN!

För övrigt så suger allt just nu känner det som... Kan inte komma på många bra saker i mitt liv faktikst, tyvärr... Så nu är det upp till er och göra mig på bra humör...  Jag vet inte vad som gör mig på dåligt humör, eller jo kanske.. Men ibland har man det jääävligt jobbigt, ibland inte.. Dock att jag inte har nån mobil gör det hela mycket värre...
Det är kanske det som gör att det mesta inte är bra? Jag kan inte messa mina kompisar så att dom kan få mig på bra humör...  Jag kan inte kolla igenom mina sms som jag har sparat... (Såg att Kenza också gör så)..  Att se smset från Fredde där det står: GRATTIS KLENIS<3!...  det gör mig på bra humör..
Att inte kunna se smset från Sofia där det står: vilken bitch. eller smset där det står att allt kommer ändå att bli bra... 

Det där lilla x-tra som alltid gör en på bra humör när man inte är den gladaste & mest positiva personen i världen, det saknar jag nu...  Men kanske vänder detta & allt blir bra? Jag skulle inte tacka nej ialafall..
Tänk om man skulle kunna bestämma över 3 personers hjärnor för nån timme? Fan va härligt alltså..

Nu har jag mycket att tänka på innan jag ska sova... Alla ni som har orkat ner hit, jag uppskattar att ni läser!

//Elin♥


ta mig tillbaka, nu menar jag det!!!
Jag saknar känslan, hur va det man kände nu igen?!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0