Vem är det jag saknar?

Efter många om och men så tänkte jag köra en liten lista/visste du att? här...  För endel saker kanske ni inte vet om mig och får reda på...  Smart av mig va? ellerhur? Listan har jag tagit HÄR ifrån..

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
hahah, nääe :)
Titta på dig själv i spegeln: Jaa, om jag ser en spegel så brukar jag beundra mig själv..
Gnälla: mjo, ibland...
Skrika: Om jag måste, så jaa.. Men händer inte så ofta...
Sova: Ja, varje dag faktikst..
Ha ångest: Njaaa, ibland...
Skada dig själv med flit: Nej, det brukar jag inte...
Ta mediciner du inte borde ta: Nepp.. Inte vad jag vet ialafall.
Vilja dö: Nej, inte det heller...
Drömma mardrömmar: Nej, typ aldrig faktiskt...
Drömma sexdrömmar: Haha, nääe. Inte så ofta iaf...
Ta droger:
Inte alls faktikst..
Försöka vara annorlunda: Nej, inte min grej riktigt...
Klä dig i svart: Japp, men inte helsvart så ofta...
Gå till kyrkan:
Nej!!!
Gå i skolan:
Ja, tyvärr...
Röka:
Nej, sa jag att jag är duktig flicka?
Ha sex: Ingenting jag har varje dag...
Ljuga: Nej... Inte så ofta iaf..
Hata folk: Nej, inte om jag inte måste...
Lita på folk: nej, inte alla. Litar egentligen bara på typ en person...

VEM:
Saknar du:
Sofia... och... ja...
Vill du döda: hmm. Min bildlärare...  
Rörde dig sist: Alltså bara rörde i mig? ehm... Ella, Helena eller Ahmed...
Vill du slå: Nu ska ni få reda på nåt som ni INTE vet om mig...  Jag slåss inte alls ofta, helst inte alls.. Har en kompis som vill att jag ska slå honom... 
Kysste dig sist: Spännande det här..
Vill du kittla: Nån som är kittlig? Säg till så kommer jag..
Kramade du sist: det måste ha varit.. hmm..  Helena...
Vill du prata med: Nån som förstår...
Skrek du på sist: Olle tror jag... haha,
Vill du vara som: jaru... det vet jag inte...  Nån som vill va som mig?
Sårade dig sist:
....
Vill du bli galet full med: ingen, eller, jag tror inte det iaf...
Gjorde dig riktigt glad senast: Ahmed...
Fick du sms från senast: Va faaan! jag har ingen mobil. Men skickade från Hannas igår eller nåt. Så det är nog Sofia...
Ringde dig senast: inga kommentarer på det..
Är vackrast på jorden: Kan man säga pass?

HAR DU:
För många vänner:
Nej, det vill jag inte säga att jag har...
Förföljelsemani: ursäkta?
Tvångstankar: Ibland....
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet?
Någon fysisk sjukdom: nej... räknas det om man har en släng av adhd? (tror att jag har det, IBLAND!!)
Någon skada: Jaa. Sträckt mig i vaden, menade nån en sån skada? eller?
Färgat håret: oja! för många gånger...
Brutit några ben: Ja, ellernej... Eller ett ben i foten... En spricka i handleden..
Några piercings:
Öronen har jag haft i...
Egen dator: japp japp!
Bra självförtroende: jaa, ganska så... 
Kysst någon: Japp. =)
Haft sex: Så här mycket ska ni inte veta va?
Köpt kondomer: haha, nääe..
Tagit nakenbilder: ska ni veta allt eller? haha..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Den som jag har sagt det till, vet nog det.... ;-)
Bjudit ut någon: nejj =) Är inte det killen som ska göra det?
Varit kär: jaaaa!
Dumpat någon:
japp, det också..
Stulit någonting:
nejj, faktikst inte..
Lämnat landet:
japp. Gör det gärna snart igen.. För en semester...
Tuttat eld på nått: jag är ingen pyroman?!
Gjort något olagligt: jag tror det?!
HUR:
Går du:
Jag vet inte. hahah.. har inte tänkt på det. Men inte allt för snett hoppas jag...
Svarar du i telefonen:
Det blir oftast, hallåå? eller, hej, dt är Elin.. (i hemtelefonen)
Fördriver du tiden: Det varierar, har jag mobil så skickar jag sms... alltid bra!
Mycket pengar har du: Ska jag vara ärlig så vet jag inte...
Tjänar du pengar: Jag jobbar ialafall inte...
Ofta diskar du: När jag har hemkunskap. Inte alls ofta.. Diskmaskin!
Ofta städar du: När jag måste...
Många stör du dig på: Har inte räknat dom, isf skulle jag ha tappat räkningen för läääängesedan!
Ofta träffar du din familj: Oftast varje dag, men det varierar...

TROR DU:

Att du kommer bli något:
jag är väl redan bäst?
På gud:
nääe, inte alls faktikst. Nån som gör det? Säg vrf snällla!!! :D
På rymdvarelser:
haha, nejj..
Att folk tycker om dig: Nja, vissa, vissa inte... Fel person att fråga...
På ett liv efter detta: Nej... Jag dör ju, hjärtat förflyttas ju inte...Själen. näe..
Att fiskar kan tänka: jag vet inte. Dom har väl hjärna? Då kan dom nog tänka.. eller jag vet inte...  Har dom hjärna?
Att du kommer leva länge: Mja, ganska så..

 

Det där va allt från den här gången..  Det blev helt konstigt tillo börja med. Men jag tror att det blev bra... Hoppas att ni lärde er något nytt om mig!
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH! ska inte pierca mej mer är rätt nöjd nu du kan va lugn ;D



haha käner inet så mkt ;)

2009-09-25 @ 22:26:20
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

haur inte ens i öronen? :O

2009-09-25 @ 22:37:58
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAn av tråkigt :(

2009-09-25 @ 22:46:52
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw :(

2009-09-25 @ 23:01:28
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw hihihi :4

2009-09-25 @ 23:24:51
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

görudå? :)

2009-09-25 @ 23:42:45
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAha låter inte helt fel du ;)

Kollar film med Jenny, Carl-Johan o Fredric :)

2009-09-25 @ 23:58:09
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahah! ;)

Nejrå film e alltid (Y) ;)

2009-09-26 @ 00:16:57
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0