Har jag en bästa vän?

Sa jag att jag har tråkigt? haha. Men bara för det så kör vi en liten lista. Har typ ingen fantasi... Kom med nåt förlag om ni vill...

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Jaaa. världens bästa =)
2. Är du ofta med dina vänner? Ja, varje dag typ..
3. Vad brukar ni hitta på? det är lite olika faktikst.. haha
4. Bästa minnet med en vän? ojj, det vet jag inte. Har så många!
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? Sofia är en av dom.. Dom andra vet jag inte om dom vill vara med i bloggen faktikst...
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? nej, jag låsats vara någon annan. Nejdå. det kan jag vara :)
7. Har du hatat din bästa vän? nej!
10. Har du alltid kul med dina vänner? oftast...

 SISTA SOM
1. Du fick en puss av? :)<3
2. Sov med dig i samma säng? haha, säng va det ju ett tag sen. Men sov i en soffa med Jimmy för 2 veckor sen..  :)
3. Du delade ett riktigt skratt med? hmm. det måste ha varit Martin tror jag... :)
4. Du gick på bio med? Hm.. Det va nog 2 kompisar...
5. Du höll i handen? Det måste ha varit  Helena igår :)
6. Du gick på stan med? Hanna, en kompis..
7. Delade en pizza med dig? Det vet jag inte...
8. Du ringde? ?!
9. Skickade ett sms till dig? Sofia...
10. Du kramade? Helena tror jag faktiskt..

ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? smygit? heter det så?
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? oja, varje dag... :)
3. Längtar du till sommarn igen? Jaaaa!!!
5. Hur svarar du i telefon? sa jag inte det igår? men iaf, hallåå? /hej dt är Elin..
9. Har du några tatueringar/piercingar? Nej, vill ha tatuering... :)
11. Bäddar du ofta sängen? nej, typ aldrig... Varför ska man göra det?
14. Gillar du att sjunga? mjo, ibland, men det låter förjävligt...
15. Har du egen dator? Ja....

Namn - Elin
Födelsedag - 10 maj!
Ögonfärg - grön typ..
Hårfärg - brun/blond/orange
Längd - 1,64/165
Högerhänt/vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - oxe
Skostorlek - 39 oftast
Är dina föräldrar skilda - nej

Favorit
Sport -
jag vet inte :)
Årstid - Sommar

Har du någonsin
Skolkat -
Ja.
Sovit utomhus - Japp
Sett en död människa - Nepp
Retats - varje dag! :)

This or that
Cider/öl -
Cider!
Pepsi/cola - Colalight
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
tv/film - TV&film...
Guitarr/trummor - Gitarr :)
Adidas/nike - typ samma eller?
Mtv/vh1 - Mtv

Senaste du
skratta - 
ojj, igår kanske?
Grät - det måste ha varit i onsdags tror jag, när jag snackade med Sofia på msn...
Filmen du såg - High School Musical 3 :)
Drog ett skämt - det va nog igår/inatt på msn..  Fredde uppskattade det!
Sjöng en sång - ojj, igår kanske?

Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol -
japp...
Tagit droger - Nej!!!
Kysst någon - :)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - ja, i en soffa.. i 3timmar.. hahaha =)
Sovit bredvid någon av samma kön - Ja
Badat utomhus - Tror inte det faktikst..
Bakat - neeiii

detta va nog den tråkigaste listan jag har gjort i heeela mitt liv...  Men jag skriver sen igen..  Hejdåpåer!
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

eller hur, den är ju inte direkt girly om man säger så xD så jag fattar inte riktigt vart hon fick det ifrån.

2009-09-26 @ 19:48:03
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0