Ont i hjärtat...

Oj, vilken Idol kväll :) Rabih & Rasmus ska bara vidare, dock kan ju bara 2 gå vidare.. funderar faktikst på att ringa & rösta...
För dom är mina favoriter och dom ska vidare. Rasmus tyckte jag faktikst att det blev lite wailkalas, men när han sjöng efter UTAN wailningar så va det så fruktansvärt bra att jag höll på att dö...
Rabih va bra hela låten igenom, lite surt på nåt ställe, men det spelar ingen roll!!!! :)

Annars så känns det mesta förjävla jobbigt just nu, att det kan ändras så fort? Det beror kanske på att jag bara vet att 2 går vidare i Idol... Men juryn väljer ju 4 st också... 2 killar & 2 tjejer...

Men på riktigt så vet jag inte riktigt vad som är fel, eller inget är fel.. Det är bara jobbigt och att jag bara inte kan ta en jävla telefon och bara smsa hon som jag litar på mest i hela välrden, det gör ont i hjärtat... Att vi bor långt ifrån varran gör ännu ondare.... Sen att jag inte har ringt henne som jag sa att jag skulle göra, det gör jätte ont i mitt lilla hjärta...
Men sammtidigt så är det lite spännande, men jag tänker inte på det nu. För skulle allt gå som jag vill nu så skulle jag gråta glädjetårar som rymmer en, 1liters flaska (även dåliga saker, för jag tänker inte bara positivt!). Jag skojar inte.... Det finns så mycket som bara vill komma ut, men som jag inte har placerat än...
Har jag placerat det så kan det inte riktigt hitta rätt..

Har jag rensat så har det återvänt..
Egentligen är det bara 2 saker som jag vill, eller 3.. eller 4... Om man ändå hade 3 önskningar som verklien funkade då skulle jag ha börjat önska mig för ca, 5 sek sen... 

Nu måste jag gå ifrån detta ställe känner jag, för mycket just nu bara. Behöver rensa tankarna och mitt liv lite...
Tack för alla fina kommentarer!!! Dom värmer, fast att jag kanske inte alltid tar upp det...  Det är lika kul att komma hem och se att ni faktikst uppskattar det som VI gör... Blir överlycklig!!! TACK!

//Elin♥ (uppdaterar imorgon när jag har tid, mellan kl. 7-9 senast!!)


om man ändå kunde gå tillbaka i tiden!!!!???

Skulle kunna skriva en halv bok om hur jag känner, men vi struntar i det tycker jag....  :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-09-30 @ 21:44:02
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Simone

SV: tack så hemskt mycket hjärtat! :)



Önskar också man kunde gå tillbaka i tiden ibland..

2009-09-30 @ 22:36:39
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej hehe.P Rabih gick ju vidare :)

2009-10-01 @ 09:20:40
URL: http://sarra.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Åh gjorde du? :D När, var? :D Men om det var en kille med noll hår på huvet o båda hundarna så var det med all säkerhet dom :) Hihi du skulle gått fram o hälsat ;)

2009-10-01 @ 09:51:47
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: FRIDA

jag hejade på Erik igår :D

rabih's röst är lite för ljus tycker jag :(

2009-10-01 @ 15:05:49
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0