Du är BÄST!!!

ojojoj, vilken kväll jag har haft.. haha.. not... 

Men den har faktikst varit rikitgt bra, eller det beror ju på hur man ser det...  Men det har varit riktigt nice att snacka på msn...  Det har varit både kul & lite smått allvar ibland.. Men ibland är det så sjukt skönt att ha nån som man kan berätta allt för... Ni håller med kanske?

God, Sofia...  Alltså denna flickan, jag lovar att det inte finns en mer underbar människa på denna jord! Så omtänksam och förstår verkligen vad man menar & säger. Att något sånt här började med jordgubbar & glass är heeeeelt sjukt... För när man kommenterar en blogg förväntar man sig inte en vän som finns där för en i vått&torrt?! Det gjorde inte jag heller från början, men det blev så... 
Vill bara att du ska veta att jag aldrig kommer att ångra den där första kommentaren som jag skickade till dig, jag kommer aldrig ångra att du fick min msn, mitt nr och jag kommer alltid att lita på dig!
Hoppas att du läser det här<3

Nu ska jag ialafall sova... Jag vet inte hur uppdateringen kommer bli imorrn..  Men jag vet att vi ska till stallet och kanske ska jag se på fotboll, igen..  Men vi får se...  Skriva kommer jag göra ialafall...  Om internet funkar... Men det hoppas jag!

//Elin♥


jahapp...


Kommentarer
Postat av: A.F

johoruu :(

2009-09-06 @ 02:03:51
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: sofia

auwww <3

dsmdsmdsm

2009-09-06 @ 12:14:13
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0