Duktigt & röööstaaa!!!!!

ojojoj, sååå duktig jag har varit...  Har varit ute och gått 2,5km.. haha ..  Det enda är att det går upp&ner typ heela tiden.. Men det tog faktikst inte så lång tid som jag trodde... Typ 15-20 min kankse? Men jag fick så fruktansvärt ont på ett ställe på båda smalbenen, får kolla vad det är. Google here i come!

En sak som jag tycker att ni borde göra är att påverka vem som vinner vad på den årliga blogawards..  En person om jag tycker att ni verkligen borde rösta på är Magdalena Graaf, hon har tydligen sagt att om hon vinner priset för "årets kändisblogg" så börjar hon blogga igen. Så nu jäääkar ska ni rösta på henne...  För att rösta så kan ni klicka här!

Hoppas att eran dag blir bra, jag skriver nog mer sen..
Ciao

//Elin♥


Det enda jag kan säga är att, ta mig tillbaka... (det är lixom det ja vill NU)


Kommentarer
Postat av: Helena

Så bra att du gillar den =)

Varsågod igendå :)<3

2009-09-15 @ 16:49:06
URL: http://helenawj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon e min !:O

2009-09-15 @ 16:50:25
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sjukt snyggt och långt hår! :D

2009-09-18 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0