Har jag blivit sjuk?

Nu undrar jag på riktigt vad som har hänt med mig...  Men jag fick värsta mycket energi...  Kanske för att jag har fått i mig lite godis...  Men kände bara för att sticka ut och gå...
Why man? haha. Andra gången på 1 vecka nu...  Jag får inte springa än heller..  Står i valet och kvalet om jag ska börja göra det, jag gjorde det för typ 7 år sen..  Längesen med andra ord, sen har jag ju hunnit med fotboll,simning & ridning flera gånger om på dessa 7 år..

Men sa jag promenad? Jaa,det gjorde jag..  Nu ska skorna på, sen se hur ont jag får i behinnorna idag, men lika bra att jobba upp kondititonen OM jag nu skulle börja springa igen.. Hoppas inte att jag dör. Nu ska jag ha med mig Hannas mobil också...  Vi hörs om ett tag!

Ciao
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

okej :D

bloglovin?

hoppas du får en trevlig lördag kväll :D

händer imorgon då? :)

2009-09-19 @ 20:01:11
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0