höst

enligt månaderna iafl och alla klädkedjor. ^^

jag har vait vaken i 1 timme och 10 min eller något sånt. En kompis smsade mig och jag tackar henne för det annars hade jag fortfarande sovit. Elin hade min mobil inatt för att kunna vakna imorse. Jag behövde den ju igår. Typiskt.

Idag ska jag gå till stallet var det tänkt vet dock inte om det blir så, är så förkyld så jag väntar tills Elin kommer hem och släpper den bomben. Hon kommer inte vara glad.
facebook skulle jag skaffa idag också, jo men kanske.

A.F 1+1 kan bli 11, du är översmart


den utlovade bilden från igår

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hihi facebook is the shit ;D

2009-09-01 @ 11:06:49
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0