hur lika är vi?

Borde egenligen "nanna kudde" snart som en kompis brukar säga, haha det låter så gulligt och som om man säger det till ett litet barn.
först ska vi kolla hur mkt saker jag & Elin gör lika, eller hur lika vi är ?


Vem:

Kramade du sist? Alexandra (y)
Tänker du på? alexandra, eftersom jag skrev hennes namn nyss
Är din bästa vän? alexandra eftersom vi har hängt ihop i vått & torrt, men mina vänner är dom bästa!
Förlåter du aldrig? förlåta måste man annars blir inte livet bra alls,
Pratade du med på msn sist? Linus heter han, igårkväll
Ringde dig sist? Inga-lill
Skrev det 9:e smset till dig? raderat
Önskar du var med nu? en fin vän!
Var din första kärlek? Daniel, hahah

Har du:

Ett förhållande? no
En bästa vän? jaaa
Ljugit för en vän? tyvärr, någonting jag aldrig gör om
Blivit anmäld någon gång? nej inte vad jag känner till?
Stulit något? i en affär? något bugg/tuggumi kanske ;p

Gråtit över någon av det motsatta könet? de flesta har nog de
Slagit någon av det motsatta könet? haha, jaa
Kysst någon av samma kön? kysst&kysst, pussat :p
Varit otrogen? nej och kommer aldrig att vara

När:

Hade du riktigt roligt senast? idag eller igår :p
Grät du sist? inte var det igår iafl :p
Skrattade du sist? idag
Snusade du sist? aldrig, :s
Ska du sova idag? snart hoppas jag
Skrek du på någon igår det tror jag,
Mår du som bäst? som sagt, vänner är bäst. Men hos hästen själv är underbart
Förlorade du oskulden? någon som verkligen vill veta?

Vad:

Har du för mobiltelefon? sony ericsson k770i
Har du på dig just nu? t-shirt, tjocktröja, mjukis
Lyssnar du på just nu? datorljudet
Vad är din hårfärg? blandad kompott
Är dina framtidsplaner? lev dagen som den kommer
Tänker du på just nu? när frågorna tar slut
Fick dig att gråta sist? kommer jag inte ihåg
Hatar du mest av allt? hatar mycket dumt
Får du mest komplimanger för? ögon, hår, osv 

Kommentarer
Postat av: sofia

jadå jag vet (A) hihi, gullis <3

2009-09-05 @ 23:33:54
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0