Jag är faktikst sjuk.. ?

Just när jag är såå fruktansvärt sötsugen så går det en reklam. Vad är det inte om Marabou choklad...  Jag blir lite irriterad nu. Ska jag ringa pappa sen och be honom köpa choklad kanske?
Jag menar, jag är faktiskt sjuk...

Mår jag såhär ikväll och imorgon när jag vaknar så blir det nog ingen skola.. Men sammtidigt så vill jag inte missa nåt i skolan...

Jag ska nog ta och skriva en recension nu kom jag på. Om word vill funka..

//Elin♥



Update 14.38

Word på min dator funkar inte. Så jag får nog ta Hannas stationära dator. Men måste fråga henne också...  jaja. Det blir nog bra...  Jag ska ju faktikst jobba fast att jag är sjuk. Vad är det lärarna brukar säga? Eget ansvar? Jag tror det.

Nu har jag ju gjort matteläxa & ska skriva. Bra av mig, visst?  Jag ska kanske ta och räkna några uppgifter i matteboken också?

//Eliiin♥


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

ja jo de e v'äl inte de roligaste man kan göra

2009-09-14 @ 15:32:28
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: A.F

haha ;)

2009-09-14 @ 16:01:40
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0