Lika förvånad varje gång..

Jäääävlar så jag gillar musik... Jag menar älskar musik...

Kan nån tänka sig ett liv utan musik eller? nääe just det... 
Tänk själva lixom, det finns typ musik för ALLA...  Hip Hop, Jazz, pop, rock, schlager, jaa.. Ni fattar....  
Idol alltså... haha, jag kommer aldrig sluta tjata om det, men acapella sång.. Bästa som finns kanske?

Om man ändå kunde sjunga så...  Men ialfall..
Jag har sett på idol, ingen som borde ha missat det nu? Är det något som är hett (säger man så?) på killar så är det killar som kan sjunga... grrr...

Jag sitter för övrigt och snorar som en 3åring som har fått sin första förkylning på dagis..  Kan typ inte andas genom näsan, hahah.. Jobbigt!  Jag lärde mig på biologin i 8an att man ska helst andas in genom näsan för att flimmerhåren "rensar" bort den mesta smutsen som man andas in.. Alltså jag blir lika förvånad varje gång jag tänker på det...

Nu ska jag hitta på nåt kul..  Ha det så fint :)

//Elin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0