lika ?

hej på er! Jag berättar mer om min underbart roliga dag & kväll imorgon. Har mycket att säga och kanske en och annan bild om någon skickar!
Nu kör vi en lista, tråkigt kan tyckas. Men läs inte isånafall.



BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
oftast inte ^^
Titta på dig själv i spegeln: faktiskt inte, tittar någon gång ibland för att se till att man inte ser ut som ett miffo! 
Gnälla: ibland, haha 
Skrika: när jag är riktigt jävla arg!
Sova: älskar't
Ha ångest: nej  
Skada dig själv med flit: nixpix
Ta mediciner du inte borde ta: inga piller här inte
Vilja dö: jag brukar inte det nej xp
Drömma mardrömmar: inte ofta 
Drömma sexdrömmar: hallå, jag är en människa ! :o 
Ta droger: aldrig
Försöka vara annorlunda: nej, men inte vara som alla andra 
Klä dig i svart: älskar det, är svart från topp till tå nu :P
Gå till kyrkan: bara i skolan
Gå i skolan: måndag-fredag, ganska okej kul :p
Röka: äckligt
Ha sex: ingen daglig rutin faktiskt ;p
Ljuga: aldrig längre
Hata folk: dom som är värda att hata hatar jag 
Lita på folk: tyvärr för lätt tror jag, men man måste ju ;o 

VEM:
Saknar du:
oj, trivs bra nu faktiskt. Men sällspak av någon vore najs
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: Ella :) 
Vill du slå: Ingen :P 
Kysste dig sist: Det var ett tag sen och jag ångrar det hårt xp 
Vill du kittla: mohahaha, kristoffer :o
Kramade du sist: Ella :) 
Vill du prata med: The man 
Skrek du på sist: Daniel idag när han sprang 800 :) 
Vill du vara som: Kenza, lätt
Sårade dig sist: oj, bra fråga
Vill du bli galet full med: mina vänner xp 
Gjorde dig riktigt glad senast: alla som var med förut :) 
Fick du sms från senast: Hans namn är Dennis, han var full :p
Ringde dig senast: Mammiiiiii
Är vackrast på jorden: Mina vänner är vackrast på jorden

HAR DU:
För många vänner:
Det kan man inte så länge man är lyklig
Förföljelsemani: vad hette det ?
Tvångstankar: noeps
Någon annan psykisk sjukdom: Dåligt med det :p
Någon fysisk sjukdom: nixpix
Någon skada: näej?
Färgat håret: Det stämmer bra 
Brutit några ben: nej, är hel :) 
Några piercings:
Öronen , vill ha i tungan  
Egen dator: japps
Bra självförtroende: klarar mig  
Kysst någon: yep
Haft sex: om jag har det, hur kul? om jag inte har, hur kul?
Köpt kondomer: faktiskt
Tagit nakenbilder: nu gick vi för långt 
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej ^^
Bjudit ut någon: hahah , nej x)
Varit kär: oja ,
Dumpat någon: hatar det 
Stulit någonting: 
näej
Lämnat landet: 
japp, älska semester 
Tuttat eld på nått: en brasa ?
Gjort något olagligt: shhh 

HUR:

Går du: 
som vanligt folk, lite men bara LITE kobent inte alls mkt  
Svarar du i telefonen: "heeejjjjsann" "hej" "hallå" "hej det är hanna"
Fördriver du tiden: dålig på det
Mycket pengar har du: inte rik Xp 
Tjänar du pengar: jag tjänar inte pengar 
Ofta diskar du: älska diskmaskin <3 
Ofta städar du: för sällan
Många stör du dig på: endel
Ofta träffar du din familj: hela familjen? Ibland, oftast någon som inte är hemma 

TROR DU:

Att du kommer bli något: hoppas på det ;P
På gud: Nej, påhitt enligt mig
På rymdvarelser: hahaha , oja.  
Att folk tycker om dig: Hoppas på det :) 
På ett liv efter detta: Är man död, är man det  
Att fiskar kan tänka: alltså, ja xp
Att du kommer leva länge: satsar på minst 80 :)

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

söt design :D

2009-09-26 @ 00:45:52
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yaa :D

hahaaaw, sovgott ;D

2009-09-26 @ 01:03:55
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fin blogg :)

2009-09-26 @ 11:15:10
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0