lista

ja jag har tråkigt så dfr får ni veta några saker ni kanske inte vill veta men om ni läser får ni veta snaskigt skvaller xp.
btw så var min spanskalärares snygga son på skolan idag, med på min spanska. hoho !



HAR DU NÅGONSIN:

varit medvetslös:
 dåligt med det alltså
tackat nej till sex: joo
hånglat med någon riktig ful: ne, haha
hånglat med fler än 3 pers på en kväll: slampa?
gjort något riktigt dumt: tyvärr
gjort något du verkligen ångrar: usch ja
varit nykter på nyårsafton: aa
åkt ambulans: nej
gjort något olagligt: ja
blivit polisanmäld: nej
druckit: ja, annars dör man eller hur är det?
vilka kläder sover du i: trosor, haha :$
vad hatar du: ormar
varit kär: ja
har du varit kär i någon du inte haft chans på: nja
är du ensam nu: ja
vill du gifta dig: ja
vill du ha barn: ja, men inte än !

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU:
haft sex:
 dåligt med det
festat: nej
gråtit: nej
kramat någon: ja!
köpt någonting: ne
saknat någon: ja
sjungit: oja, hela tiden i skolan typ

SENASTE PERSONEN SOM:
sov i din säng: jag
sa att du var söt: alexander x)
fick dig att gråta: någon som inte nämns här?
du delade en drink med: nobody
du gick på bio med: gush, ett år sen. Helena
skällde på dig: min mattelärare idag
du hånglade med: vill jag minnas?
du smsa: Ella
du ringde: Alexandra
ringde dig: pappa
som du sov hos: hmm.

KÄRLEK OCH SÅNT:
hur gammal var ditt äldsta hångel? som mig :P
hur många gånger har du varit riktigt kär? 1
vad tycker du om kärlek? älska
när kramade du någon sist? förut
saknar du någon speciell person? ja
har du svårt för att bli kär? nej, aslätt tyvärr
har du hånglat med någon av samma kön? nee ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0