Lite mycket kanske?

Ojojoj, så ja hatar tv4 ibland, här förväntar man sig att få se Rasmus. Men icke... 
Det blir att titta slaviskt på det imorgon, jag ska inte ens blinka.. Eller okejdå, binka kan jag väl göra... MEn ni fattar, inte släppa blicken ialafall. Ingen mobil som stör har jag heller, detta kan ju inte bli bättre..

Nu sitter jag & pluggar, och chattar...  Jag är ganska bra på att göra flera olika saker sammtidgt...  Men ännu bättre på att göra saker som jag inte ska göra... 

Sa jag plugga?

Vi får ursäkta den dåliga uppdateringen, men det är liiiite mycket nu vill jag lova... I skolan och allt sån där. Ämnesodömmen skrivs om 1 vecka eller 2... Då lägger alla lärare prov nu. Sånt gillas INTE!

Vi hörs imorgon, efter stallet...  Nu blir det att växla pengar... Sen plugga & sova.. Ciao.

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: A.F

om det endå vore så lätt

2009-09-22 @ 21:59:12
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0