Lycka & fixering...

Ja men Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit bra, det har jag gjort 9 underbara timmar blev det! Det bästa av allt väntade nu på morgonen, ni kan bara gissa vad det är.. Bild kommer längst ner i inlägget!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer som sagt, blir kanske fotboll sen men bara kanske...  Sen har jag endel (eller ganksa mkt) godis kvar från igår.. Varför ska godis alltid vara godare dagen efter? Förstår inte varför...

Förut eller för ett tag sen så va jag väldigt fixerad med att bloggen hade många besökare och att det skulle vara en jämn nivå på besökarna. Hade vi en dag x antal besökare, så va jag tvungen att ha lika många eller mer nästa dag. För ett tag sen så kunde vi ju inte kolla på kommentarerna, så jag gjorde ju såklart inte det. Jag visste ju inte heller hur många som tittade in här, men när jag kunde kolla, så kollade jag ju såklart...

Jag har fått en glad överraskning, ni är allt ett par som faktikst hänger med. Trots att jag inte försöker locka hit läsare på många olika sätt.. Jag har för det första blivit av med min "fixering" och ni läsare är fortfarande kvar! Det gör mig mycket glad! Sen så går det mycket bra i mitt lilla liv just nu, känns det som...  Ibland är livet enkelt, ibland inte. Vi har våra bra och dåliga dagar...
Slutar man att bekymra sig så brukar det mesta lösa sig!

Nu hoppas jag att ni får en toppen dag... Och vad säger ni om att köra en frågestund snart? Är ni på?

//Elin♥


LYCKA! Jag har en lånemobil, en likadan. Men den som jag har är svart!
Dock tycker jag att denna, som är rosa&vit är snyggare!

Kommentarer
Postat av: sofia

du är beronde kvinna! <3

2009-09-05 @ 22:53:39
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0