mamma tror att..

Mamma var visst inne i mitt rm i Fredags för att leta efter katten som skulle ut och hon upptäckte då det underbara jag har under sängen. Hon tror att jag kommer typ DÖ för att jag har det så mysigt där under. Så hon har nu tvingat mig till att damsuga & säkert skura där under :| . Hon tycker att det är ofrecht. Jag är ju för fan aldrig under sängen ju. Hon kommer upp och kikar in i mitt rum och frågar vilken tid jag ska damsuga. Kan hon inte chilla lite?
Men nu har jag iafl pluggat i 1½ timme, älska buddhism. SKÄMT. Men då behöver jag inte råplugga imorgon som jag alltid gör annars. Dagen innan plugg är inteokej som Filip&Jonas skulle ha sagt.
Damsuga skulle jag göra juste.

Kommer lägga in bilder sen, bättre sent än aldrig :))

sa jag att jag hatar att städa&plugga?

Kommentarer
Postat av: Helena

tjo :) ni kan få en design , eller ni har vunnit en eller hur man nu säger ^^

fast skulle ju bara ha 3 vinnare xD

ajja, det blev 4 men anyway, skicka mejl eller adda msn :) [email protected]

2009-09-06 @ 16:01:15
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0