Om 8 år?

Hejsan på er...

Hanna hade visst redan bjudit er på ett klipp...  Jäääävlar (ska inte svära men finner inget annat ord) så bra killen är...  Jag dör nästan när jag hör han sjunga...  Damn alltså...

Dagen då...  Den har inte varit så jätterolig, ganska seg faktikst... Skrivit artikel på svenskan, det är lite klurigt ibland när man har en bild som man ska skriva om och ord som man "ska" använda... Men det blir nog bra, blev klar med den idag.. Notisen gick bra förra veckan, går artikeln bra så kanske ni ser mig i Aftonbladet om 8år? haha..  eller inte...
 So prov hade jag också, inte så svårt som jag trodde.. Dock fick jag skrivkramp efter 3 meningar, hahah... Vi har lixom gått i skolan i 4 vekor....  Tiden går fort...

Jag måste tacka för dom fina kommentarerna som kommer, blir glad för varenda en! TACK!!! Det värmer, idag har inte marginalerna varit på min sida så det skulle passa bra med några till!

Nu ska jag kolla lite bloggar tror jag...  Sen ska jag nog kolla gårdagens avsnitt av Idol igen. Tror jag...  Jaa, vi får helt enkelt se.....
//Elin♥


detta vill jag lova att jag vill ha NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0