Ska jag, eller inte?

ojojoj, så stolt jag är över mig själv...  Vissta gick jag på en promenad. 2,5km blev det i rask takt..Dock gör mina benhinnor ont som fan, ibland.. Men det är väl bara att stå ut med smärtan antar jag?
Nu vet jag dock inte om jag ska trycka i mig så mycket mer godis? Jag vet nästan att jag kommer att få värsta ångesten om jag äter mkt godis. haha..  Tråkigt med sant.
När jag väl är så stolt över mig själv? Men detta är ju bara början, jag går ju bara snabbt nu för att vänja min kropp lite, om det nu skulle bli så att jag börjar springa..  Men att slösa 15 min på att springa 3 gånger i veckan, till och börja med. Eller 15 min? Det går nog lite snabbare.. Eller jag vet inte..

Sen kan man ju börja springa längre sträckor, det är lite skönt när man är ute sådär, för man tänker innan att man ska gå och fundera. Men inte fan går jag & funderar, jag glömmer lixom bort allt annat! Hur bra?

En annan sak som jag inte har orkat mig in på är bloglovin. Det är lite dåligt av mig kan jag säga. För jag vet att det skulle komma värsta bomben med inlägg. Dock tror jag att nån har varit inne och kollat lite. Men jag vet inte...  Jag kanske bara inbillar mig att det va längesen?

Nu ska jag se på nåt tvprogram tror jag... Ska fråga Hanna om jag får 2 rutor choklad av henne också.. Eller? mjo. 2 går bra...
Jag kan ju tänka att jag gick fort. Det är sant, jag går så fort ibland att det nästan är som att jag joggar... Jag ska väl inte ljuga om att jag tog 10 löpsteg, jävlar så lätt det kändes...  Vi får se hur det blir...  Just nu är jag taggad som fan..  Men jaa. vi får seee ..
//Elin♥


här ser jag mig själv om 3½ år... Med världens bästa människa!


Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

härlig bild med undertext :) positivite är härligt :)

nej, jag vet inte heller, ska träffa pojken iaf :)

gör så säg till när det är gjrot :)

kram!

2009-09-19 @ 21:20:54
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

haha jag vet (a) <3

2009-09-19 @ 21:30:21
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

tack så jättemkt :D eran blogg är jättefin den med :D

2009-09-19 @ 21:39:28
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: E L I N

måste bara säga att jag trodde det var samma person i headern! Lika söta så det gick inte att se skildnad ;)



kika gärna in på min nya blogg där jag kommer publicera mina noveller och så dikter. Men även mina låttexter som du kan nynna till. Passa på att läs den första novellen jag lagt upp Videobutiken som har sattit skräck i de flesta personer! *kramar ♥*

2009-09-19 @ 21:51:33
URL: http://ielinsbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0