Skänk en tanke...

Det är en fin dag här vill jag lova... Som Hanna skrev tidigare så finns det lite moln, men va fan. Det är höst! Snart är det höstlov, vinter, jullov, skolstart igen, sportlov, påsklov, födelsedag &  skolavslutning...
Mellan där är en stockholmsresa inplanerad, en till kurs med ledarskapsutbildningen och lite andra resor tror jag..
Hur ska jag hinna med?

Har ialafall varit ute lite, eller ja..  Jag satt på altanen ialafall. hahah.. Min moster & hennes man kom hit och snackade lite...
Vi (jag&Hanna) har tvingat iväg pappa till affären för att köpa godis & mat till oss ikväll. Då mamma & pappa inte är hemma...  Vad dom har sagt ialafall..
Jag har även hunnit slänga en tanke till min mobil... Som tyvärr inte finns med mig, det är solrjligt..Mycket!

Nu ska jag nog, jaa. vad ska jag göra? Ta tag i det där med hunden.... Kanske gå en prommenad... Ja, jag har en del inspiration idag, skulle kunna skriva en bok eller två... ;-)

Vi hörs senare...
//Elin♥


Du är som luft, omöjligt att leva utan! <3
(oldpic)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0