Tiden går fort...

Nejmen hejsan, igen...  Nu sitter jag här med mitt godis, somjag typ alltid gör känns det som. haha .. Men jag dricker vatten till ialafall. Vatten är kanske den bästa drycken i världen?

Jag känner mig på sådär suuupeeer humör just nu, även fast jag vet att det kan bli bättre, och om internet kan fungera hela kvällen... (sådär skulle jag aldrig ha sagt!)
Min datamus lever sitt egna liv oxå, eller så är det sladden (?) till den...  Typ flyttar sig dit den vill...

Det är lite kul att det är ngra tvillingar som läser bloggen. (3iaf, det är mer än 0!!) För då fattar man mer. och jag vet hur det känns.

Jag kommer lixom inte på nåt att skriva om. haha ..  Inte mer än att skolan tar all min energi, men fatta va fort tiden går.. Vi har lixom gått 2 veckor och lite till i skolan. Jag kan ju säga att högstadiet än så länge har gått SJUKT fort! Jag vill lixom inte skiljas från min klass, vi har kommit varandra så nära. Det gjorde vi redan på vårterminen i 7an. Nu är det nästan som om vi har gått med varandra i halva skolan. Men vi har delat upp oss ändå.. haha...

Nu ska jag vara social igen. Hoppas att det är bra med er!
//Elin♥


jag vill ha sommar igen...  SER NI MOBILEN?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0