Downs & vakter på skolan...

Ja men hejsaaan!!!!

Nu är jag hemma och har PLUGGAT (!!!!!!!!!!!!!!!!!) och kollat internet lite. Ska fortsätta när jag har skrivit detta... När jag kom hem så fick jag hjälpa Hanna med sin matte lite också, vavava, vad säger ni nu då? Inge smart jag!

Det va en soft dag idag i skolan, bilden va inte så jobbig. Min skiss på ett ansiktet såg lite udda ut, lite som om den hade downs syndrom...
Inget fel på dom som har downs, men dom ser ju inte ut som alla andra!

Nu är det andra ggn jag skriver detta, för JÄVLA internet sluta fungera!!! Ingen mobil har jag heller. Det går mig på nerverna båda sakerna. HATAR när allt slutar fungera!!!!

Det va lite bråk på skolan idag oxå. Det kom vakter för att vakta en elev...  Mer än så tänker jag inte säga, men det låter precis lika illa som det är...

Nu ska jag kolla internet, igen. Försöka lugna ner mig med facebook & msn... tack gud för att det finns ibland!

//Elin♥

miss you babe!!! Lägger upp bild på mobilen som jag vill ha, sen!


Kommentarer
Postat av: A.F

Bra att man kan liat på dej !:O

2009-09-01 @ 18:08:03
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0