Vad hade jag gjort utan dig?

Jag kan inte hålla mig borta...  Är ledsen, haha. Beroende kanske?
Men ialafall så tänkte jag bara säga att jag är back on track (man säger så va?) imorgon, det har varit en sugig dag idag... Alltså inte själva dagen, utan allt som har hänt under dagen...

En sak har varit bra ialafall, det är att min uppsatts på engelskan va ganska bra. Hanna påminde mig om att alla som har engelska med 9orna läser den, alla lärare alltså.. Det hade jag glömt ;-)..
Sen så en sak till har varit bra....  Sen så har jag nog bestämt mig för att springa imorgon, vi får se om jag tar saken i egna händer... ? Det blir uppdatering i bloggen runt 5 ialafall, tror jag...  Ni får ha en bra dag imorgon!!!

Men det bästa med dagen, det va när jag messade Sofia. (ni är kanske trött på mitt tjat om henne, men hur trötta är vi inte på Kisse när hon säger hur snygg hon är?)...
Ialafall, ibland är det helt underbart att ha nån som verkligen förstår en, vad man än säger, nästan... När jag kommenterade din blogg och sa att jag också gillade glass & jordgubbar trodde jag inte att jag skulle sitta här idag och tänka: Fan vilken tur jag har, att ha någon som dig. Vad gör dom som inte har någon att prata med och som förstår?
Vad hade hänt om jag inte kommenterade? Vad hade jag gjort då? Jag får fortsätta att fundera, för jag kommer inte komma på nåt bra svar på den frågan.
 En sak är klar och det är att jag har en som dig och det är jag vääääldigt glad för!

Jag typ älskar dig Sofia!!!! Dagen jag lämnar dig, har jag lämnat jorden...

//Elin♥


tänk att man kan vara så lika, men ändå så olika...


Kommentarer
Postat av: A.F

aahha nejd å (A)

2009-09-24 @ 22:09:38
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0