Videoblogg?

Vi fick en kommentar från Sandra förut om vi inte kunde göra en videoblogg...  För övrigt så undrar jag om du Sandra har en egen blogg? Skulle vara kul att veta vilken den är isåfall, för du hade tydligen läst bloggen ett tag. Vilket vi tycker är extra kul!!! Tack, för din kommentar oxå!

Till detta med videoblogg igen, jag tycker att det är jättekul med andra som gör videobloggar och det är lixom pricket över i´t...  (?) Själv vet jag inte hur det skulle gå. Sen så skulle jag känna mig lite smått fånig också. hahah ..  Men man vet aldrig. Vi ska ta till oss detta och kankse blir det en videoblogg inom en snar framtid!

Jag tycker att det är kul när ni läsare säger vad ni tycker om bloggen. Då får ni det som ni vill ha lixom och vi får anstränga oss lite för det...  Det är alltid kul att göra andra glada!

Vi ursäktar så mycket för den usla uppdateringen, men det beror till väldigt stor del av att vårat internet är väldigt konstigt...  Det gillas inte!

Nu ska jag kolla lite bloggar och sånt.. Hoppas att det är bra med er och att ni kommer med fler förslag om vad ni vill ha i bloggen. Om ni vill ändra på nåt, den kanske redan är perfekt?

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: A.F

haha, taack! :D

jasså du ;)

2009-09-03 @ 21:28:27
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Kickan

Fin blogg (:

2009-09-04 @ 14:37:45
URL: http://klantarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0