100408

Godmorgon!!!   (shit, det är redan 8:e april!!)
Jag va ju som sagt på fotboll igår, trevligt trevligt.... Hanna va oxå där, hehe...  Ja, dom van iaf, men min bror har varit sjuk/har ont i halsen så han va inte med...  Så när Hanna och en kompis hade gått hem till henne (kompisen), så fick jag roa mig med Karl & Jakob. Sen så kom ngra av deras kompisar och stog där oxå, hehe :)
Idag blir det stallet, men innan det ska jag ju ha tagit det väldigt lugnt och ha ätit mat och sånt. Ska försöka att inte bo vid datorn idag ;-)
Det är lite konstigt att för typ ett år sen så tyckte jag att det va ganska komplicerat att rida denna lill hästen. Men nu går det oftast prima ballerina... Men det va inte det jag skulle säga... ;-)

Kommentarer
Postat av: Angelica Björk

Sv: ja verkligen :)

haft ett bra lov då?

2010-04-08 @ 11:23:32
URL: http://angelicasdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0