100428

oj, hjälp så fort tiden går nu för tiden!!
Kan inte fatta att det är den hmm. 28e April, redan!!! Men det är väl så att tiden går fort när man har roligt.... Eller, okje, mitt liv är inte så roligt just nu. Jag ska bara sätta punkt för detta inlägget sen åker engelskaboken upp... Det känns som om det va igår man sa "Det är ju 2 veckor kvar till provet"...
NU ska jag avsluta. Ni får ha en fin onsdag!!


Jag lovar att lägga in lite nya bilder...  Lägger upp en bild på en klänning sen oxå, :)

Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: Tack så mycket :)



Hoppas engelskan gick bra om du nu har hunnit ha provet vill säga ;) Och ja tiden rinner på i rask takt, det är redan vår och valborg nu, shiet alltså :P

2010-04-29 @ 19:30:40
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0