HAPPPPPYYY

och nej jag kan inte överdriva mer för jag överdriver inte alls, livet leker just nu känner jag. Allt bara flyter på, jag väntar på bakslaget alltså. Men nu ska vi inte tänka så, det kan vara för jag har shoppat idag. Man blir fan glad av det (det är skillnad på glad och lycklig) men det var sista chansen att shoppa på ett tag kände jag så jag slog på helt okej stort. 

Snart ska jag och Elin iväg och snicksnacka lite med hon som äger våran foderhäst. Hon ska iväg till Japan och vi ska då ha hand om alla hennes hästar i typ 18 dagar. Det är dock bara 3 hästar, men mycket jobb!


jag vet faktiskt inte varför jag lägger ut den här bilden, men jag har svårt för att bli bra på bild när jag är seriös. Därför fick det bli en oseriös bild som man inte behöver vara snygg på :)
och nej, jag är inte så sne i hela jävla käken. Men man kan bli om man suger på sin piercing, det ni!

Kommentarer
Postat av: Becca

hahahaha, de ser fuck up ut :D

2010-04-26 @ 21:20:19
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: Becca (:

Hejj super fiiin blogg :D

Kolla gärna in på min o kommentera ^^

Hjälp mig välja avslutnings klänning med :D?

´



kraam

2010-04-26 @ 21:44:50
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av: simone

Har säkert skrivit detta innan, men man kan inte skriva det för många gånger - du är verkligen übersöt! :)

2010-04-27 @ 13:16:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0