fit for fight



ojoj... Jag har haft annat för mig idag än att sitta här och skriva verkar det som :)  ... Men så mycket har jag inte gjort, varit i stallet och lagat mat. Sen det viktigaste, jag va ute och sprang igen. OM jag fortsätter så kommer det ju gå as lätt snart, men jag måste hitta tiden. Kanske springer jag en vända imorn igen, sen kanske på lördag...

Just dt, imorn ska jag till stal också, det blir bra det. Det blir nog helt klart ett besök på MQ, som  kommer gå med vinst tror jag.... Ja, vi får väl seee. Fan alltså, jag MÅSTE ut och springa imorn. Men jag orkar egentligen inte, men man ska väl kankse inte bara ge sig?!


hahaa, när jag "pluggar"....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo men gör det. Det är nyttigt. Run for your life!

Hmm... Du har aldrig hört ordet 'spara' pengarna. Det är motsatsen till slösa. Fast när man köper kläder slösar man inte. För snygga kläder bara måste man ha. Hihi:-)

Kram

2010-08-19 @ 22:20:32
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0