hela upplevelsen...



jaaaa meeen heeeeeej.....
  Idag är det en cp-dag, känns som om ingenting kommer att funka, men vi får väl se... Igår va det ialafall bra, för jag fick min cola light, det enda som är dåligt med den det är att det är aaaaaaaaas mkt kolsyra. MEn smaken höjer lixom hela upplevelsen...

  Annars så har det varit fåglar utanför mitt fönster och typ haft värsta fighten eller nåt tror jag, hjälp alltså.. Sen så finns det inte så mycket mer kul att säga faktikst, inte mer än att The Sims är bästa dataspelet som någonsinn har gjorts. Varför spelar inte alla barn det idag? 
   Tacka vet jag det första Sims som kom ut, alla spelade det då...  BRA grejer!


Kommentarer
Postat av: becky

the sims är awesome! haha

hoppas dan blev bättre iaf :)

2010-08-02 @ 19:47:52
URL: http://mondoblog.se/becky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0