mördarleken

Ja den leker jag och Elin verkar det som. Klockan 10 imorgon ska vi åka till stallet. Det är verkligen att mörda mig, riktigt långsamt. Jag som brukar gå upp halv1 eller 1 om jag får som jag vill. Men inte nu längre. Nej stallet imorgon, då jag lika gärna kunde sova :(. 
Men senare på eftermiddagen ska jag iväg på något kul. Jag och tre av mina bästa vänner ska servera på ett bröllop i september. Riktigt kul. Så imorgon ska vi iväg på ett litet "möte" med kocken och brudparet skulle jag gissa är med också. Så det blir nog awesome!


typ såhär ser jag ut i uppsatt. har aldrig det, då menar jag verkligen aldrig. 
antagligen sista gången ni får se mig i uppsatt på länge så spara bilden på datorn eller något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0