nytt

Drog en liten sväng på stan idag med min härliga vän Emelie. Så längesedan vi gjorde något bara hon och jag så det var väldigt trevligt. Vi gick igenom nästan allt man kan prata om, bara nästan. Vi kom fram till kloka saker och att vi kommer ha sjukt kul de 3 kommande åren i gymnasiet tillsammans.

Jag fick med mig ett par helvita converse hem, väldigt trevligt. Hur länge de är vita är en helt annan femma. En bok också, typ "överlevnadsbok" kallar dom den på baksidan. Den handlar om allt mellan himmel och jord för en tonårstjej. Hm, ja då borde den passa antar jag. För jag är inte 50+ ;)


lagomt bra bild....


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fina skor :) Händer ikväll? :)

2010-08-17 @ 21:05:36
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0