running woman


jag vet att det inte va så längesen jag skrev, men det spelar ingen roll ;-)

 Fick nån väääldigt spontan tanke om att jag ska springa imorn, på morgonen.... Jag känner hur ångesten kommer krypandes. Jag VET att jag kommer svära så att tungan blir kolsvart, innan jag är ute. Efteråt så kommer jag vara så jävla lycklig för att jag gjorde det, för fan va underbart det är att ha känslan i benen när man har fixat det!¨

  Med lite musik så går det lite lättare, shit jag har inte sprungit på AS länge... Men det är jävligt skönt efteråt och man släpper allt för en liten stund.  Jag känner på mig att jag kommer säga imorn: nej, varför ska jag göra det? när jag lika gärna kan ligga i soffan!


JAG SKA!!!!! (måste peppa mig själv sjukt mycket!, får tänka att jag blir snygg)

Kommentarer
Postat av: A.F

ahha gött! ;D

2010-08-17 @ 01:57:18
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0