slut på tramset....



Hur är det meningen att man ska kunna sova denna dagen?, sista dagen på sommarlovet, den enda dagen på hela året som man inte vill ska ta slut... Jag skulle vara helnöjd om jorden gick under inatt. Då hade jag fått uppleva det mesta i mitt liv, tyvärr så hade jag väl slösat bort halva livet i skolan...
   Men hur bra har vi egentligen haft det? Vi får gå i skolan gratis och vi klagar!

men men, jag skulle bara säga att jag verkligen inte vill att denna dagen ska ta slut, men ändå så vill man se alla som man, antagligen kommer spendera dom kommande 3 åren med. Spännande.  Nu är det slut på tramset i grundskolan, jag säger bara; se upp, nu kommer den gyllende generationen och tar över!  

 
puss på henne, alla franska lektioner som vi har haft. Dom har varit bäst och kommer alltid vara det. haha, ni ska bara veta hur mycket skitsnack det har varit ;-) 


bästa lektionen?  japp!


snart gott folk, har jag den där mössan!


avslutade lovet med glass och kolasås, RÄTT!

Imorn är det nya rutiner, jag kör ett löp-pass imorn oxå! NU JÄVLAR, TOPPFORM HETER DENNA BLOGGEN NUMERA!
(LÅÅÅNGT INLÄGG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0