sunshine

Solen lyser bättre än någon annan dag den här veckan, asnice ju! Men jag orkar inte sitta ute så mycket för när det blir för varmt blir jag rastlös för det blir så varmt och måste då gå in för att kyla av mig.
Men skön-t med lite b-vitamin iaf. (hehe, gå in på youtube och sök på "skön-t" så fattar ni). Jag är inne i en period då jag har sjukt dålig humor. Ni får stå ut!!

Såg på aftonbladet att det håller på att göras porrfilm i 3D, hm. Ja hur tänkte dom där tro? Jag vet inte riktigt hur det skulle bli, för man kan väl inte se på 3D hemma? Eller kan man det? För vem vill se det på bio? Kan någon person förklara detta för mig för jag kollade inte på webbtvn på aftonbladet. haha!


bilden är kanske inte överdrivet passande utom att solen var framme hela tiden när vi jobbade,
bilden är alltså från när vi jobbade (läs: idrottsskola)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0