nytt år nya möjligheter. eller?

Idag är det verkligen SISTA dagen på 2010. Visst har det här året varit fint? Eller hur har året varit? Jag tänkte faktiskt summera året i ett inlägg i början av Januari. Då får vi se hur året har varit.

Men tillbaka till idag då. Jag har fixat håret (som blev sådär) och är snart klar med mitt face. Det blir en liten lätt sminkning idag ändå, lite grå/svart med lite glitter. Menar, det är ju ändå nyår! Snart ska jag kleta på lite mascara. Fast mascaran kletar man bara inte på, den måste sitta perfekt! Någon som har arbetat bra med sina fransar kan nästan gå naken tycker jag. Det är alltså en stor del enligt mig :)
Nu ska jag väl göra det stora jobbet med mascaran då! Och om vi inte hörs innan jag drar och träffar mina fina vänner önskar jag er ett Gott nytt år! :) ♥


bjussar(fint smeknamn på bjuder) på två jätttegamla bilder. Båda två är från 2008 skulle jag gissa!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nya möjligheter blir det nog ska du se :)

Gott nytt år på dig med :)

2010-12-31 @ 16:59:24
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0