100201



Sådär, nu ska jag försöka gå tillbaka så gott som det går till detta med bloggandet, första steget är kanske att svara på alla kommentarer?!

Jaa, där har ni svaret på varför det har varit lite dåligt på den fronten. Jag har lixom inte haft tid och inte lust...  Skönt att vara lite ledig ibland..

Men nu är det slut med det, nu är (nästan) gamla vanliga Elin tillbaka, hon har lite träningsvärk och ska snart duscha och göra inpackning i håret. Sen så känner hon att det blev lite många och i förra meningen, så nu ska hon avsluta skrivandet för 2 sek...

Jag skriver mer sen, ha det BÄST!



(Grattis till världens bästa Martin som fyller år idag oxå, även fast han inte ser detta!)

Kommentarer
Postat av: Becca | Bloggen om allt!

sv: Tack :D

Allt bra med dig ?

2010-02-01 @ 19:17:43
URL: http://satiine.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, för att hemma hos

pappa köper han bara killshampoo

och då fick jag ta det. Hellre

det än bara tvål :P haha

2010-02-01 @ 19:21:24
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0