ingen dator


Jävla piss alltså, jag känner bara för att gräva ner mig nån stans och stanna där till typ, 4:e juni.... Det skulle inte vara helt fel om man säger så...

Men just nu är det bara jobbigt att jag inte har nån dator, så nu har jag fått nån jäkla skit dator som Hanna hara fått, men jag kommer inte kunna sitta här så mkt till. För då kommer bror hem och då ska han ha den där internetsaken... (et känns som om mitt livsnurrar runt datorn typ, hahh)

Men men, jag tänkte bara säga det och hoppas att ni får en bra lördagskväll, vad ni nu ska göra och ta hand om er så blir nog allt bra !

Puss♥


ny profilbild på fb? hmm....  inte så lätt kom jag på, har ju inte en enda sak kvar på min dator, ALLT är borta. Men jag har ju förra minneskortet med ngra bilder och denna mobilen med bilder! Där denna bilden finns!


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

tråkigt att inte ha någon dator ;(

2010-02-06 @ 16:56:35
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0