ingen kommer ihåg :o

hahaha, det är så roligt att läsa era gissningar/svar. Jag vet knappt svaret på vem som spenderar mest pengar på kläder & skor, vill inte ens veta heller tror jag men Elin verkar ha koll på läget. 

Fick en fråga om vi sitter bredvid varandra när i bloggar, alltså skriver inläggen tillsammans. Och nej det gör vi inte. Vi skriver det vi känner för när vi känner för det. Det kan därför bli fler inlägg av Elin då hon sitter vid datorn och inte gör så mkt intressant. Jag bloggar mer när jag har tid över, haha! Men det är hur kul som helst, och ni ska veta även om jag inte svarar på era kommentarer och men Elin gör det så läser jag alla kommentarer. Ibland svarar jag, det vet vissa av er så ni inte blir förirrade om det kommer 2 kommentarer från oss x)

Sen så har jag ju faktiskt namnsdag idag. Trodde att någon skulle komma ihåg det men saken var den att bara min bästa kompis Helena & våran bror kom ihåg det. Än så länge iafl, haha. 

Nu har mina ögonfransar tinat upp och jag ska in i duschen :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0