100718

Jag har bloggtorka just för stunden och då borde man inte blogga men jag har tråkigt så jag vet inte vad jag ska göra....
Igår innan jag skulle sova typ runt 3 halv4 så kom jag att tänka på vad mycket saker jag skulle behöva göra. Eller det är inte så många, men så jobbiga. Jag måste ta mig till banken för att byta bank och så ja ni vet. Sen lovade jag en kompis inatt att om de gick långt i gothia (kvartsfinal, vilket är svårt då det är världens största ftbcup typ) så ska jag komma till Gbg och ja titta på dom. Bra Hanna! 
Sen var det en till liten grej nämnligen att köpa en dator, alltså detta är en djungel. Datorer ska bara finnas framför en och dom ska vara gratis, hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0