100728

Jag mår dåligt av att se vilket datum det är. jävla SKIT. Jag skulle ju egentligen längta till skolan då jag börjar på ny skola och ni vet allt sånt men just nu känner jag verkligen bara för att gräva ett hål i marken och ligga där ett tag för att sedan gräva mig ur hålet och allt är som vanligt. 
Mycket händer nu, mycket. 

Jag ska få Elin att spela wii med mig, hon ska få röra på sin fläsktumme. För när vi spelar wii så blir det oftast Mario Kart, hur kul?


måste säga att jag funderar BIG TIME på vad som händer här alltså? 
Jag är ju riktigt ful på den här bilden för att vara riktigt ärlig, men jag ska bjuda lite på mig själv tänkte jag ;)
allt för eran skull pussigull

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu har jag startat en frågestund. så fråga på :) du får ställa hur många du vill och om vad som helst :) Hur dum den än är, så är det bara att fråga :)

2010-07-28 @ 20:00:58
URL: http://nallenpallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0