känns bra...



Jag har av någon anledning sagt i ca. 1½ timme hur gott det skulle vara med glass, sen så la jag till kolasås.... Sen så säger jag utan att tänka på det, fan bullar är ju jävligt gott alltså... haha, det låter som om jag är sockerberoende sa Hanna..  hmmm...

  MEn jag är kanke värd lite glass? (utan kolasås för det har vi ingen hemma, som tur är!!!). Men däremot har vi äpplen och glass hemma. Vore ju gott m nåt av det, men det blir kanske äpplet ändå. Skulle få så dåligt samvete om jag tog glas.... Fast om jag tar äpplet så kommer jag äta glass senare, plus att jag har gjprt glassen själv, så det är inga tillsatser eller nåt... 

  Bortförklaringar?! Japp, jag är bra på sånt...  Känner att jag har fått ut mycket bra information nu... Känns bra...




nääe va söt! (fråga inte vad jag gör med ögonen, har inget bra svar på det)

Kommentarer
Postat av: ErikFlaeder Photos

haha jag vet :D fett smart alltså ;D

2010-07-28 @ 11:35:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0