trött på...


Jaaa men heeeeeeeeeeeeejsan!!!

Ganska skönt med lov kan man ju säga, men tyvärr är det bara 5 veckor kvar.... Sen så är det en TÖNT här hemma som har druckit upp hela jävla flaskan med cola light, eller personen i fråga gjorde det första dagen och då va det mer än halva kvar. Jag tänker då fan inte dricka nåt annat, för allt annat smakar PISS!!!!!!

 Annars så är jag ganska så trött på samma person som ska käka upp all plopp och ballerina... Men jaja...


Jag va bara tvungen att klaga lite, tur att det finns dom som är värre.. höhöh...  MEn nu ska jag duscha, sen ska jag göra nåt kul.. Lyssna på musik kankse..


ja, men där är jag om ett tag.. (om jag får bestämma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0