fint väder!



Som ni har förstått kanske så är det jättefint väder här så man vill lixom inte vara inne!!!  Det är sol, sol och åter sol!! Hur härligt?

Men ialafall. jag har inte alls så mycket att berätta faktikst eftersom jag inte har gjort så mycket. Men på fredag är det skolavslutning och då får vi se vad man ska göra, jag vet att vi ska äta med en från min klass och lite så. Vi får väl se om vi hittar på nåt på kvällen oxå, ngra andra har oxå frågat...

 Men nu ska jag invänta att det blir liiite varmare (typ strax innan 11), sen så ska jag ut och vara ute hela dagen!!

Hoppas att ni får en bra dag!


hahaa, fan  va kul. Jag i typ maj förra året!!!!


jag i maj, detta ¨året!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är super härligt med sol och riktigt varmt också :) själv så ska jag snart dra mig utåt :D Ha det så bra! <3

2010-06-06 @ 13:51:49
URL: http://nallenpallen.blogg.se/
Postat av: Erika

Super härligt :)



sv: Det blev helt okej :P

2010-06-06 @ 15:46:18
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0