intresseklubben

jag vill till stallet nuuuuu, sev sova., Hanna borde vara hemma snart... Det som är mest störande är att det inte kommer vara mat när jag vill att det ska vara mat, (det måste vara det mest störande som finns!!!!).
Imorn däremot, då blir det att skratta mkt hoppas jag... För lite kul hoppas jag att det blir, höhö... Det enda är att jag inte orkar förklara leken ;-)
visste ni att de flesta klockor står på 10.10 (som på bilden) i affären. För att fler köper de då, det sägs att klockan ser "glad" ut.... Intresseklubbenantecknar!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAHAHHAHAHA, vem fan har kommit på det?

2010-06-07 @ 18:34:49
URL: http://lindaviola.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0