sommarlov!

Nu äntligen har vi gått klart grundskolan och är helt klara med den. Sommarlovet väntar och efter det blir det en nystart på ny skola, nya kompisar och allt blir nytt! 
Gårdagen var kul faktiskt. Samlades med klassen för sista gången i klassrummet och fikade sedan gick vi till kyrkan för att se på upptradanden och få betyg. Efter det var det dags att säga hejdå till alla. Det blev ett litet gråtkalas men det är väl så det ska vara eller? Efter det drgo vi hem och åt och jag skull egentligen gått vidare och varit med mina älskade hjärtan hela kvällen men jag har haft migrån i 2 dagar så jag var seg igår. Men som sagt, vi hinner ses i sommar ändå! :) 
Dagen innan tog som sagt våran bror Karl studenten det var också kul! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0