100323

Okej, jag känner på riktigt att jag inte orkar plugga. Men jag måste, varför ska det alltid komma sig att man ALLTID kommer med bortförklaringar?
Nu ska jag plugga!!!!
Men nu till något roligare. Hanna visade mig ett par as snygga Fred Perry skor igår, alltså dom är sjukt snygga!
inte illa va? 649kr kostar dom. Jag har tjatat om dom hela dagen och trott att dom kostar 749 eller 849. Det va en väldigt bra överaskning att dom "bara" kostar 649. Stadium för er som undrar. Men finns säkert på Scorett oxå skulle jag tro!!!

Kommentarer
Postat av: iza (:

sv: Jag ska jobba som konfirmationsledare hur det där nu stavas ;P



Grymt snygga skor, och det var ju itne så farligt dyra egentligen!

2010-03-26 @ 10:24:45
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0