andas

Jag sitter hemma och dunkar lite musik, det är fan skönt att bara inte göra någonting på en vardag. På en helg är det inte samma sak riktigt. Men nu är det soft för jag har inga läxor men prov efter lovet men det har jag tid till. 
Så imorgon gör jag sista skoldagen innan lovet och min klass ska se älskade Twilight och käka godis som våran mentor ska köpa. Hon är så mysig och snäll min mentor (och tolka det inte fel!)

Förövrigt är Leona Lewis riktigt bra kom jag på nyss! :)


Såhär lycklig är jag just nu! LUCKORUS!

Kommentarer
Postat av: A Z R A !

söt bild :D!



sv: hehe okeyy, jo min dag va med rätt seg

2010-03-31 @ 19:57:22
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0