eget rum




Heyyy :)


ett litet förlåt för att vi inte har skrivit idag kanske? Men saken är den att jag har nyss varit i stallet och Hanna har typ migrän eller nåt... Så ja, och innan det så passade vi på att få lite D-vitamin (sol). Men  men, jag lovar att gottgöra er...


Jag ska leta lite på nätet, jag sitter för övrigt i mitt EGET rum och skriver detta. Dock ´på mammas ´dator som är så liten så det är svårt att skriva. Men jag gör mitt bästa såklart... Det är skillnad på typ 12" och 22" vill jag lova =)



läste föresten denna boken i torsdags kväll/natt. Lite seg i början, men sen blev det bättre. Dock är det ju början som är starten på hans liv så det är ju fördel om man läser den oxå... Jag va lite ivrig och ville läsa när han träffade  Janet första gången, men det va inte bara det som va bra! Läs den vettja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0