fråga

En ny kategori är skapad, haha! Jag funderade på detta igår med att ha "dagens..". Det kan vara klädesplagg, youtubeklipp, fråga, you name it!

Så vi börjar med en fråga!

Vem är det egentligen
som svarar på kommentarer?
Elin eller Hanna?
- Jadu i vanliga fall är det alltid Elin som svarar. Men om det kommer en fråga som jag kan svara på till mitt inlägg så svarar även jag ibland. Det kan verka elakt att bara Elin ska svara på kommentarerna men hon tog på sig det ansvaret och sköter det exemplariskt tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Haha, man slutar ju aldrig förvånas så ;D.

2010-03-04 @ 14:28:02
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: iza (:

sv: Ja precis det låter som en riktigt grej!

jo :)



Vad roligt med en ny kategori, nu frågar jag bara kommer de läser få kunna en dagens fråga som ni svara på? ;P

2010-03-04 @ 16:24:42
URL: http://lillizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0