fel sms, eller?



awh, ibland är bara sms som är till fel person så gulliga. Se bara på detta:

Till: Kristian
Sms: Hej. Nu har jag äntligen blivit bjuden på middag av Kristian. Jag är så lycklig och glad, han värmer hela mitt hjärta. Jag hoppas att han känner något extra för mig.

Svar: Hej Fia. Du skickade det där till mig, men jag är bara glad ;) Ska vi ses imorrn?

Förklaring: Wooohoooo, jag blev glad såklart av mitt felsms. Skulle egentligen ha skickat till en kompis men allt jag hade i huvudet var Kristian, så det blev till honom... Min kille idag :)

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

älskar :D

2010-05-06 @ 16:30:10
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0