gråt

Jag känner att jag är inne på filmer som är sogliga. Det är väl en sån period nu, om man kan ha sånna perioder?
Jag gjorde det olagliga så ikväll ska jag se "Dear John" se hur mycket jag gråter då jag får tårar när jag ser trailern... SE TRAILERN

Nu hittade jag en film som har premiär i sommar i USA och det känns som om man kommer gråter floder om man ser den. Det som är lite kul är att Zac Efron
som spelar "Troy" i HSM* har huvudrollen. Kul att se han i en mer seriös roll. Han spelade ju även i 17 again men den lockade inte mig så jag har inte sett den. 
Men den här filmen vill jag nog se. Charlie St. Cloud heter den. :)



*High School Musical

Kommentarer
Postat av: Eveline

Men usch började ju grina bara man såg trailern på Charlie St. Cloud X)

2010-05-29 @ 21:42:02
Postat av: Breakingfree.se

du inte ensam. När jag såg trailern första gången tänkte jag direkt att det blir till att ha med sig näsdukar till bion. Filmen har för övrigt premiär i Sverige den 3 december.

2010-07-03 @ 21:45:04
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0